Keila treeningrada

Hinda rada

Raja sisse on võetud mitme Keila Kolmapäevaku rajajupid, lisaks mõned sissesõitmist vajavad singlid. Kindlasti tuleb rajas muudatusi – kavatsen lisada mõned singlipaunad (kindlasti üleval vasakul ja all paremal) ja metsateed juurde, uuendan ka vastavalt kaarti.

S – Start/finish, sõidusuund noole suunas. Stardist kohe algab kohe vaevumärgatav sissesõitmata uus singlijupp.
1 – “BMX” mägi
2 – üle tõusu alguse ja discgolfi korvi juurest kivi ja prügihunnikute suunas
3 – Sealt kus elektriliinid üle tee lähevad pöörata vasakule liinide alla ja kohe varsti paremale metsa sisse. Suht sissesõitmata singel paralleelselt põllutee ja kiviaia varemetega
4 – Uus sissesõitmata singli algus, kohas kus paremale pöörata rohkem metsa sisse on pandud hunnik kuivanud puuoksi. Singel jõuab välja põlluteele, kust tuleb tagasi metsavahele keerata u. 10 meetripärast, kus kulgeb singel kuni kiviaiaga ristumiseni. Sealt paremale alla kuni ristuva metsateeni.
5 – Mööda paekivi küngast ülespoole (hea võimalus kummide lõhkumiseks).
6 – Väga suurte rööbastega metsatee, märja ilmaga lõbus.
7 – Korra juba läbitud lõik
8 – Kiire üles-alla hüppav singel
9 – Betoonblokkide vahelt läbi (kenasti sõidetav, ei pea ronima üle) ja mööda suusarada üle künka
10 – “I-280” nimeline singel
11 – Ettevaatust – rada ristub asfalteeritud kergliiklusteega, kus tihti kihutavad rulluisutajad
12 – Tähelepanu nõudev astmega väike laskumine ja XCO EMV jaoks tehtud singli algus